Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Jaguar пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того,щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт,ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Електрична продуктивність

Захоплююча потужність і динаміка Jaguar із нульовими викидами – усе, що ви коли-небудь могли очікувати від повноцінної потужності SUV.

Понад вісімдесят років Jaguar створює автомобілі, які вражають почуття. Додавання до вже наявного ряду електромобілів у жодному разі не змінює цей факт, а лише створює більше можливостей для досягнення надзвичайної продуктивності, яка є визначною характеристикою нашої компанії.

Динаміка Jaguar

Силовий агрегат I-PACE забезпечує потужність 400 к. с. і 696 Нм корисного крутного моменту. Повнопривідний I-PACE розганяється до 100 км/год за 4,8 секунди.

Акумулятор

Акумулятор ємністю 90 кВт-год I-PACE призначений для тривалого використання та підтримує стійку максимальну потужність упродовж усього періоду. Розташування акумулятора на рівні коліс забезпечує низький центр тяжіння, що, природно, сприяє динаміці та відмінній керованості I-PACE.

Електродвигуни

I-PACE оснащений двома постійними магнітними синхронними електродвигунами, інтегрованими з передніми та задніми осями. Ці двигуни забезпечують потужність 400 к.с. і 700 Нм крутного моменту.

Силовий Агрегат

I-PACE не потребує традиційної трансмісії. Його конструкція є вкрай простою. JaguarDrive забезпечує плавне збільшення обертів від 0 до 12 000 об/хв без провалів тяги й пауз, неуникних при перемиканні передач.

Сиситема розподілення крутного моменту

Максимально збільшивши рівень спортивної маневреності автомобіля, щоб додати впевненості водіям, система розподілу крутного моменту забезпечує контрольоване незалежне гальмування на одному боці передніх і задніх коліс, щоб підвищити можливості поворотних характеристик, які властиві автомобілю. У більшості випадків більший гальмівний тиск здійснюється на заднє внутрішнє колесо, оскільки це забезпечує найбільшу потужність поворотів, тоді як переднє внутрішнє колесо гальмує для більшої ефективності та точності.

Активна пневмопідвіска

Зменшення простору між автомобілем і дорогою поліпшує аеродинамічну продуктивність та оптимізує відстань. Додаткова підвіска I-PACE активна пневмопідвіска занижує ваш автомобіль під час подорожі зі швидкістю, що перевищує 10км/год, на відстанях, що перевищують 105 кілометрів .

Система адаптивного налаштування підвіски

Система адаптивного налаштування підвіски забезпечує як точну динаміку, так і еластичну, розкішну їзду, контролюючи рухи автомобіля до 500 разів на секунду. Система постійно аналізує прискорення, рульове керування, дросель і гальмівну активність, також регулюються електронно керовані демпфери, щоб оптимізувати налаштування підвіски, забезпечуючи оптимальний баланс між комфортом, вишуканістю та швидкістю.

Система Configurable Dynamics

Під час активації системи Adaptive Dynamics система Configurable Dynamics дозволяє персоналізувати чутливість дроселя I-PACE, жорсткість кермування та жорсткість амортизатора. Оберіть Dynamic Mode, щоб застосувати спортивний характер I-PACE.

Повний привід

I-PACE зберігає ефективність водіння на будь-яких поверхнях і за будь-яких погодних умов. Потужність і крутний момент негайно реагують, а електродвигуни можуть самостійно пристосовуватися до дій водія, умов поверхні дороги та рівня зчеплення.

Система адаптивного реагування на стан дорожнього покриття

На основі нашого неперевершеного досвіду з системою повного приводу, система контролю руху на всіх поверхнях (AdSR) постійно контролює ситуацію та налаштовує відповідні параметри двигуна та гальма. Після того, як обрано параметри, AdSR працює на будь-яких швидкостях, щоб підтримувати вас за несприятливих погодних умов і на складних поверхнях.

Система контролю руху на всіх поверхнях

Система контролю руху на всіх поверхнях – сучасна система, яка дозволяє встановлювати та підтримувати стійку швидкість у складних умовах, таких як слизькі поверхні. Система функціонує в діапазоні швидкості 3,6 км/год і 30 км/год, що дозволяє підтримувати повну концентрацію на дорозі.

Система старту на слизьких поверхнях

Запуск низької тяги підвищує здатність до руху за умов слизької поверхні, таких як мокра трава, сніг і лід, за рахунок оптимального контролю крутного моменту, коли автомобіль починає рухатися. Система залишається активною доти, доки автомобіль не досягне швидкості 30 км/год – тоді I-PACE без проблем повертається назад в обраний режим водіння.

Розширена регенерація гальмування

Щоб максимально збільшити діапазон, I-PACE використовує систему поліпшеної регенерації гальм, яка дозволяє майже повністю акумулювати енергію гальмування. Після того, як ви піднімете ногу з педалі акселератора, система забезпечує регенеративне гальмування, зручно сповільнюючи I-PACE, перетворюючи вироблену потужність, щоб оптимізувати діапазон акумулятора.

Гальмування при перевантаженому трафіку

Проїхати при затореному русі просто – за допомогою сенсорного екрана I-PACE ви можете підвищити рівень регенеративного гальмування. Відповідне зростання рівня уповільнення означає, що в режимі зупинки та руху, наприклад, задіяний набагато більший контроль швидкості автомобіля за допомогою лише дроселя.

Активні жалюзі

Щоб забезпечити оптимальний баланс між охолодженням та аеродинамікою, активні жалюзі відкриваються, коли потрібно охолоджувати акумулятор, але закриваються, коли це не потрібно, щоб забезпечити гладкий потік повітря.

Тепловий насос

Тепловий насос I-PACE збирає тепло з повітря зовні й від електронних компонентів автомобіля. Тепло надходить у салон системою обігріву та вентиляції. Так зменшується витрата ресурсу акумулятора й зростає дальність поїздки.

Оберіть свою вражаючу комбінацію продуктивності, технології та стилю Jaguar.

Моделі та комплектації

Найдосконаліший електрифікований позашляховик.

R-Dynamic S

Радикальні інновації та провідні технології у поєднанні із вражаючим зовнішнім виглядом.

Ціна від 3 200 120 гривень

Особливості

  • 19-дюймові колісні диски Style 5055, Diamond Turned з контрастним оздобленням Gloss Dark Grey
  • Пакет екстер'єру R-Dynamic
  • Світлодіодні фари
  • Зовнішні дзеркала заднього виду з підігрівом, електроприводом, функцією запам'ятовування налаштувань, ліхтарями наближення та автоматичним затемненням з боку водія
  • Задні двері з електроприводом
  • Безключовий доступ
  • Загальний зарядний кабель (5 метрів)
  • Спортивні сидіння Ebony DuoLeather з оздобленням салону Ebony/Ebony
  • Передні сидіння водія з електрорегулюванням за 12 параметрами, пам'яттю та підголівниками з ручним регулюванням за 2 параметрами
  • Задні сидіння, що складаються 40:20:40 з центральним підлокітником
  • Глянцеве чорне оздоблення
  • Шкіряне кермо
  • Розпізнавання дорожніх знаків і адаптивний обмежувач швидкості
  • Система підтримки смуги руху
  • Монітор стану водія
  • Круїз-контроль і обмежувач швидкості
  • Задня камера

R-Dynamic SE

Ціна від 3 502 840 гривень

Особливості

  • 20-дюймові колісні диски Style 6007, Diamond Turned з контрастним оздобленням Gloss Dark Grey
  • Пакет екстер'єру R-Dynamic
  • Світлодіодні фари з фірмовими ДХВ
  • Зовнішні дзеркала заднього виду з підігрівом, електроприводом, функцією запам'ятовування налаштувань, ліхтарями наближення та автоматичним затемненням з боку водія
  • Пакет екстер'єру Black
  • Задні двері з електроприводом
  • Безключовий доступ
  • Спортивні сидіння Ebony DuoLeather з оздобленням салону Ebony/Ebony
  • Передні сидіння водія з електрорегулюванням за 12 параметрами, пам'яттю та підголівниками з ручним регулюванням за 2 параметрами
  • Задні сидіння, що складаються 40:20:40 з центральним підлокітником
  • Шкіряне кермо
  • Пакет допомоги водію
  • Розпізнавання дорожніх знаків і адаптивний обмежувач швидкості
  • Система підтримки смуги руху
  • Монітор стану водія
  • Екстрене гальмування

R-Dynamic HSE

Ціна від 3 782 240 гривень

Особливості

  • 20-дюймові колісні диски Style 5068, Diamond Turned з контрастним оздобленням Gloss Dark Grey
  • Пакет екстер'єру R-Dynamic
  • Матричні світлодіодні фари з фірмовими ДХВ
  • Анімовані вказівники напряму
  • Зовнішні дзеркала заднього виду з підігрівом, електроприводом, функцією запам'ятовування налаштувань, ліхтарями наближення та автоматичним затемненням з боку водія
  • Фіксований панорамний дах
  • Пакет екстер'єру Black
  • Задні двері з електроприводом
  • Безключовий доступ
  • Спортивні сидіння з оздобленням шкірою Windsor кольору Ebony та салоном кольору Ebony/Ebony
  • Передні сидіння водія з електроприводом, підігрівом та охолодженням, регулюванням за 16 параметрами, пам'яттю та підголівниками з ручним регулюванням за 2 параметрами
  • Задні сидіння складаються в пропорції 40:20:40 з підігрівом та центральним підлокітником
  • Глянцеве чорне оздоблення
  • Шкіряне кермо
  • Пакет допомоги водію
  • Розпізнавання дорожніх знаків і адаптивний обмежувач швидкості
  • Система підтримки смуги руху
  • Монітор стану водія

Найдосконаліший електрифікований позашляховик.

I-Pace 400 Sport

Додайте дотик технологій «стелс» до I-PACE, на який неодмінно будуть звертати увагу, з цими акцентами чорного глянцевого кольору.

Ціна від -

Особливості

  • 22-дюймові колісні диски Style 5056 Gloss Black
  • Матричні світлодіодні фари з фірмовими ДХВ
  • Анімовані вказівники напряму
  • Зовнішні дзеркала заднього виду з підігрівом, електроприводом, функцією запам'ятовування налаштувань, ліхтарями наближення та автоматичним затемненням з боку водія
  • Фіксований панорамний
  • Задні двері з електроприводом
  • Електронна пневматична підвіска
  • Сидіння Performance з оздобленням шкірою Windsor кольору Ebony та салоном кольору Ebony/Ebony
  • Сидіння водія з підігрівом та охолодженням, регулюванням за 14 параметрами та функцією запам'ятовування
  • Задні сидіння складаються в пропорції 40:20:40 з підігрівом та центральним підлокітником
  • Глянцеве чорне оздоблення
  • Нижній сенсорний екран
  • Екстрене гальмування
  • Розпізнавання дорожніх знаків і адаптивний обмежувач швидкості

Випробуйте Jaguar I-Pace

Зареєструйтесь на тест-драйв

Jaguar I-Pace
Двигун: Електро, 400 к.с.

Завантажте брошуру

Технічні дані, інструкція з використання та перелік додаткового обладнання.

Отримайте розрахунок вартості

Дозвольте нам допомогти Вам у отриманні найвигіднішої пропозиції на Jaguar I-Pace.