Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Jaguar пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того,щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт,ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

80 років Jaguar


ЕВОЛЮЦІЯ ДИЗАЙНУ:
80 РОКІВ JAGUAR - ЧАСТИНА 3


В новому тисячолітті дизайн Jaguar був повністю оновлений. Він розвивався, спираючись на досвід попередніх років, і водночас виходив далеко за рамки попередніх консервативних рішень. Поступово народжувалося зовсім нове бачення. Важливу роль в розвитку дизайну зіграв Ян Каллум, який перебував на посаді директора з дизайну Jaguar з 1997 року. Протягом наступних двох десятиліть виникло нове бачення актуальне для умов сьогодення, джерелом якого став досвід минулих років.


“Всі автомобілі в історії бренду Jaguar відрізняються від інших автомобілів своїми унікальними формами. Коли автомобіль Jaguar мчить по дорозі, важко втриматись, щоб не обернутися. Нашою відправною точкою став такий дизайн автомобілів Jaguar, від якого важко відірвати очі.”
ЯН КАЛЛУМ
Директор з дизайну Jaguar


2006: НОВИЙ НАПРЯМОК В ДИЗАЙНІ

Автомобіль Jaguar XK в 2006 році став першим автомобілем Jaguar в новому тисячолітті і першим, розробленим під егідою Яна Каллума.

Відсилки до великого минулого можна відчути як в відлуннях моделі Jaguar E‑type в дизайні решітки та задніх фарах так і в інноваційному алюмінієвому кузові типу "монокок". Однак елегантна майстерно виконана модель XK безпечно є продуктом XXI століття.


2007: РУЙНУЄМО СТЕРЕОТИПИ

Модель Jaguar XF поєднала в собі вишуканість седана та динамічність спортивного автомобіля. Дизайн моделі руйнує стереотипи. Атлетична постава автомобіля дарує відчуття стрімкості навіть, якщо він стоїть на місці. З моделлю Mark II з'явився новий сектор спортивних седанів. Автомобіль XF став гідним продовженням інновацій в сфері дизайну.

Це був перший автомобіль, розроблений Яном Каллумом практично з нуля. Після заміни моделі S‑type на автомобіль XF, Jaguar можна з впевненістю назвати виробником 21 століття.

Щоб створити дизайн від якого складно відірвати погляд ми поєднали старий досвід і нове бачення. Низька лінія даху та трохи припіднята середня лінія створюють спортивний образ, який гармонійно поєднується з фірмовою решіткою характерною для моделі XJ.

В 2015 році відбулися деякі оновлення, еволюція продовжилась. Модель XF стала довшою, витонченішою, та елегантнішою, але при цьому зберегла дивовижну потужність та характерний спортивний характер. В сегменті представницьких автомобілів вона стала втіленням розкішного дизайну, технологій й надзвичайних ходових характеристик.


2010: НОВЕ БАЧЕННЯ РОЗКОШІ

Модель XJ - це постійний представник в лінійці Jaguar. Однак автомобіль зазнав значних змін у порівнянні з недавніми минулими версіями. Його дизайн мав на меті повернути захоплюючий образ 1968 року. Відлуннями моделі XJ6 стали трохи збільшена у розмірах решітка та капот з "горбинкою". На думку Каллума - це нове сучасне бачення минулих візуальних форм.

Для моделі XJ залишається характерним вражаюча виразність 1960-х років в поєднанні з неперевершеною розкішшю і передовими технологіями. Десяте покоління моделі XJ 2016 продовжує бути новим баченням розкоші.



2012 & 2013: РУХАЄМОСЬ ВПЕРЕД

F-TYPE - це втілення справжнього духу бренду Jaguar. Поєднання вражаючих характеристик з дизайнерськими елементами виводять Jaguar вперед. Водночас зв'язок зі спадщиною зберігається, адже вплив E-type залишається досить відчутним.

Цей намір демонструє нова інтерпретація виразної решітки радіатора автомобіля Jaguar, яка відрізняється унікальністю і водночас втілює цінності, притаманні для минулих десятиліть. Індивідуальність F-TYPE проявляється завдяки виразній хвостовій частини кузова, опуклим лініям широкого капота і атлетичним формам задньої частини. F‑TYPE є беззаперечним духовним спадкоємцем E‑type.

“Автомобілі [Jaguars] можуть виглядати по різному, але цінності залишаються незмінними. Потужний, виразний та відмінний від інших автомобілів на дорозі як мінімум на 10%. ” – Ян Каллум, директор з дизайну Jaguar.

“F-TYPE спочатку випускався як модель тільки з відкидним верхом. Купе F-TYPE з'явилася роком пізніше, наслідуючи приклад E‑type. І тепер F-TYPE 2016 встановлює нові стандарти динаміки і потужності.


2014: НОВЕ ПОКОЛІННЯ

Модель XE стала новим баченням спортивного седана та назавжди змінила вигляд Jaguar. Її дизайн поєднує надзвичайні аеродинамічні характеристики та виразні і водночас компактні пропорції, створені на базі передової архітектури Aluminium Intensive Architecture.

Акцент на функціональному та привабливому дизайні робить автомобіль XE улюбленцем водіїв. Мантра Малколма Сайєрса про те, що форма має відповідати функціональному потенціалу, втілилася в автомобілі XE - неймовірно виразній моделі з вражаючими характеристиками.


2016: ПЕРШИЙ МОДЕРНІЗОВАНИЙ ПОЗАШЛЯХОВИК

Автомобіль F-PACE відкриває новий розділ в історії проєктування Jaguar, адже він є нашим першим високопродуктивним кросовером. Він продовжує традицію модернізації елементів. Створення автомобіля F-PACE - це крок вперед, який демонструє, що інновації в дизайні Jaguar живуть і квітнуть.

Дизайн F-PACE базується на дизайні F-TYPE, з його плавними зовнішніми лініями в поєднанні з просторим інтер'єром. Ян Каллум задався ціллю розробити автомобіль Jaguar з розмірами кросовера, замість того, щоб змусити дух Jaguar вписатися в заздалегідь визначену форму. Саме тому дизайн F-TYPE знайшов своє відображення в дизайні F-PACE.